2.png

TUO OSAAMISESI, INTOHIMOSI JA TODELLINEN ITSESI ESILLE

 

TAVOITA UNELMA-ASIAKKAASI SISÄLLÖLLÄSI

Itsesi näköinen sisältö lähtee liikkeelle sinusta itsestäsi!

 

Tiedän, että haluat ennen kaikkea auttaa unelma-asiakastasi ja tehdä sen omana aitona itsenäsi. Joten, jos markkinointi ja sisällön luominen on tähän mennessä tuntunut vaikealta, epäluontevalta ja epäonnistuneelta, on aika miettiä asiat uudelleen. 

 

Sisällön luomisen ei tarvitse tuntua sekavalta, teennäiseltä tai vaikealta. Silloin, kun joku tökkii markkinoinnissa, kannattaa palata takaisin perusasioihin ja selkeyttää itselle mitä markkinoit ja kenelle markkinoit. Nämä kaksi asiaa määrittää paitsi kaiken mitä teet markkinoinnissasi, myös sen, että voit tehdä markkinointia omalla tavallasi. 

Tässä kohdassa sinun on lupa olla itsekäs, sillä et voi luoda itsellesi sopivaa sisältöä, jos et lähde itsestäsi liikkeelle! Et myöskään voi auttaa niitä ihmisiä, jotka eniten osaamistasi kaipaavat eli unelma-asiakkaitasi. 

Joten lue eteenpäin ja katso mitä teemme yhdessä valmennuksessa!

Video 1 Minkälaista sisältöä pitää luoda  (4).png

Tässä valmennuksessa autan sinua määrittämään sisältösi punaisen langan eli suunnan kaikelle mitä teet markkinoinnissa. Se varmistaa sen, että keskityt niihin asioihin, jotka tekevät sinusta sinun: osaamiseesi, intohimoosi ja vahvuuksiisi. Tämä tuo sinulle mielettömästi selkeyttä ja varmuutta!

Sitä selkeyttä tarvitset myös unelma-asiakkaasi määrittämiseen.* Sinun osaamisesi, intohimosi ja vahvuutesi luovat paketin, jota tietyt ihmiset kaipaavat. Määrittämällä juuri sinulle sopivan unelma-asiakkaan, voit luoda sisällöstäsi niin osuvaa ja vetoavaa, että unelma-asiakkaasi parveilevat luoksesi. Saat unelma-asiakkaasi kiinni ja voit auttaa niin montaa ihmistä kuin vain suinkin haluat. 

*Ja hei! En laita sinua miettimään kohderyhmäsi ikää, sukupuolta tai sijaintia ja muita tarkkoja ominaisuuksia (toki voit niin tehdä, jos haluat). Valmennuksessa näytän sinulle tavan unelma-asiakkaan määrittämiseen, joka perustuu punaiseen lankaasi. Määritämme unelma-asiakkaan, joka auttaa sinua luomaan sisältöä juuri hänelle ja keskitymme tärkeämpiin ominaisuuksiin kuin tarkkoihin tietoihin. Unelma-asiakkaan määrittäminen tällä tavalla on helppoa, lupaan sen!

Katso tästä pätkä valmennuksesta:

Punaisen langan merkitys

VALMENNUKSEEN KUULUU

MacBook Air on the beige couch_Video 1 Minkälaista sisältöä pitää luoda .png

Valmennusvideo, jossa autan sinua tiivistämään oman osaamisesi markkinoitavaan muotoon ja määrittämään sen avulla kohderyhmäsi

Thoughts

Hlökohtainen palaute omasta punaisesta langastasi ja kohderyhmästäsi sähköpostitse. Annan sinulle vinkkejä ja ideoita rajaamiseen ja viimeistelyyn

Image by Analia Baggiano

Vastaukset kysymyksiisi sähköpostitse tai videolla. 
Voit kysyä kysymyksiä videon alla ja vastaan niihin mahdollisimman pian.

+ bonusvideo omien sisällön aiheiden määrittämisestä, kun annat palautetta valmennuksesta ❤️

Screen Shot 2022-08-15 at 17.48.31.png
Video 1 Minkälaista sisältöä pitää luoda  (2).png

Sisällön luominen on selkeää ja olet varmempi omasta sisällöstäsi. Tiedät, mitä sinun pitää tehdä sisällössäsi.

Tiedät kenelle luot sisältöäsi ja osaat kohdentaa sen unelma-asiakkaallesi. 

Voit luoda sisältöä joka täysin sinua itseäsi. 

Pystyt määrittämään sisältösi aiheet, oikeat markkinointikanavat ja luomaan myyvän sisältökalenterin

EmmaV NETTIKOKOISET Sielukas Media (10 of 10).jpg
Nimetön suunn_edited.png

"Opi sisältöön selkeyttä ja varmuutta tuova harjoitukseni!"

Jo vuosia olen tehnyt yhden ja saman harjoituksen silloin, kun sisältö ja markkinointi tökkii.

Paperille (paperi ja vihot on mun juttu ;) käyn läpi sen, mitä haluan tehdä, miksi ja kenelle. 

Vaikka mikään ei tökkisikään, teen tämän harjoituksen silti ainakin kerran vuodessa. Se tuo mielettömän paljon selkeyttä, varmuutta ja motivaatiota tehdä sisältöä. Sen avulla voin miettiä kaikki markkinointini ja olla varma, että se on minulle ja unelma-asiakkaalleni sopivaa.

Tämän harjoituksen haluan jakaa nyt sinulle! 

Tervetuloa mukaan valmennukseen!

1.png
Nettisivut otsikoita.png
  • Haluaisit luoda sisältöä, joka on sinua itseäsi, mutta markkinointi tuntuu usein teennäiseltä. Olet hieman hukassa etkä tiedä, mitä sisällössä pitäisi tehdä ja minkälaista sisältöä pitäisi luoda.

 

  • Kaipaat selkeyttä ja varmuutta sisällön luomiseen

  • Kohderyhmän määrittäminen tuntuu vaikealta etkä halua rajata unelma-asiakastasi sen mukaan, minkä ikäinen hän on tai kuinka paljon palkkaa hän saa. Haluaisit kuitenkin saada unelma-asiakkaasi kiinni, jotta voit auttaa häntä!​

  • Nykyinen markkinointisi ei tunnu enää oikealta, mutta et tiedä mistä lähteä liikkeelle

  • Sisällöstäsi puuttuu suunta ja säännöllisyys

 

 

❤️ Kurkkaa, mitä Noora sanoi valmennuksesta

VALMENNUKSEEN KUULUU:

Valmennusvideo Sisältösi punainen lanka + kohderyhmä (n.25 min) sekä videon käsikirjoitus ja slidet

Henkilökohtaista palautetta omista pohdinnoistasi ja vinkkejä punaisen langan ja kohderyhmän rajaamiseen (sähköpostitse). Viimeistellään ja hienosäädetään punainen lankasi ja unelma-asiakkaasi kuntoon!

Vastaukset kysymyksiisi sähköpostilla tai esim. videoilla

LISÄKSI: Valmennuksen jälkeen tulevissa sähköposteissa autan sinua vielä määrittämään omat sisällön aiheesi, markkinointikanavasi ja luomaan sisältökalenterisi

Video 1 Minkälaista sisältöä pitää luoda  (6).png
57€+alv