Somemarkkinointi on kieltämättä tärkeässä roolissa markkinoinnissa nykypäivänä, mutta joskus se vain kuormittaa liikaa. Sinut on ehkä saatu uskomaan, että somessa pitää olla aivan täysillä mukana, että se voi toimia. Ja paineet kasvavat siksi todella isoiksi. Vaikka haluaisit vähentää someen käytettävää aikaa, saatat samalla kokea melkoisia paineita somessa olemiseen.
Samalla kun sinusta ehkä tuntuu siltä, että pitää olla päivittäin postaamassa sisältöä, voit kokea ajastamisen tietyllä tavalla huijaamisena. Siltä, että sisällön pitäisi somessa olla aina ajankohtaista ja spontaania. Mutta tiedätkö mitä? Seuraajasi ei tiedä, koska olet sisältösi luonut tai julkaissut. Ja, jos olet miettinyt sisältösi perusjutut kuntoon, kaikki luomasi sisältö on varmasti ajankohtaista. Voit huoletta luoda ja ajastaa sisältöäsi etukäteen.
Tässä podcast -jaksossa jaan sinulle 7 erilaista sisältöideaa, tai no 6 sisältöideaa ja 1 keinon, joilla voit luoda ja ajastaa etukäteen somekanaviisi laadukasta sisältöä, joka saa aikaan tuloksia, joita haluat. Ja sitä kautta viettää vähemmän aikaa somessa.
Muista, että voit samaan aikaan hoitaa somesi mielettömän hyvin JA vähentää sen aiheuttamaa kuormitusta.
Nämä postausideat tarjoavat sinulle yhden keinon helpottaa somen kuormitusta. Käy kuuntelemassa myös jakso 28 eli Lopeta markkinointikanavistasi stressaaminen. Se auttaa sinua vähentämään kuormitusta toisesta näkökulmasta.
Kuuntele jakso alta ja kerro sen jälkeen, mitä ajatuksia se herätti sinussa. Jos pidit tästä jaksosta, muista myös tykätä siitä ♡
Psst. Jaathan tämän jakson tutulle omaa osaamistaan myyvälle yksinyrittäjälle!
#somemarkkinointi #somepostaukset #sisällönluominen #postausideat #helppojapostausideoita #sisältöideoita #sisältöideoitasomeen #somepaineet #sisällöntuotanto #postaustenajastaminen
Kaipaatko markkinointiisi enemmän hyvää fiilistä, itsevarmuutta ja motivaatiota?
Tule mukaan maksuttomaan 5 -päiväiseen valmennukseeni joka auttaa sinua näkemään markkinoinnin positiivisemmin, tekemään unelmamarkkinointiasi nopeammin kuin uskotkaan ja keskittymään markkinoinnissasi niihin asioihin, jotka tuovat sinulle tuloksia.
Comments