top of page

#29: 5 sisältöideaa, kun tuntuu, että tuputat

Tuputtaminen on tunne, joka vaikuttaa siihen, kuinka teet markkinointiasi tai teetkö sitä ollenkaan. Tuputtaminen voi liittyä siihen, että et halua häiritä, tyrkyttää tai herättää huomiota. Tai ehkä epäilet omaa osaamistasi ja mietit, miksi ihmeessä ketään kiinnostaisi se, mitä sinulla on sanottavaa. Joskus markkinointi, myynti ja aivan kaikki niihin liittyvä tuntuu väärältä ja jopa epäeettiseltä.


Mutta tiedätkö mitä? Tuputtaminen on yleensä tunne, jonka sinä itse tunnet, ei jotain mitä asiakkaasi oikeasti kokee. Unelma-asiakkaasi ei pidä sisältöäsi, markkinointiasi tai myyntiäsi tuputtamisena. Jos lisäksi teet markkinointiasi rehellisesti ja aitona itsenäsi, sinun ei tarvitse koskaan pelätä tuputtavasi tai tyrkyttäväsi osaamistasi tai palveluitasi.


Ymmärrän kuitenkin, että tuputtamisen tunne on todella vahva ja se saa epäilemään kaikkea mitä teet markkinoinnissasi. Totuus on kuitenkin se, että sinun täytyy pystyä kertomaan omasta yrityksestäsi tuputtamisen tunteesta huolimatta ja päästävä unelma-asiakkaasi silmien eteen. Hyvä asia on se, että voit muokata omia ajatuksiasi ja päästä irti tuputuksen tunteesta. Helppoa se ei välttämättä ole, mutta pikkuhiljaa tekemällä oikeita asioita, tunne laimenee ja häivyttyy.


Tässä podcast -jaksossa käsittelen hieman enemmän sitä, mistä tunne johtuu ja miten voit muokata ajatuksiasi positiivisemmaksi markkinointia kohtaan. Lisäksi, jotta sisällön luominen olisi helpompaa, jaan sinulle 5 sisältöideaa, joita voit käyttää kun sinusta tuntuu, että tuputat.


Kuuntele tai katso jakso alta ja kerro sen jälkeen, mitä ajatuksia se herätti sinussa. Jos pidit tästä jaksosta, muista myös tykätä siitä ♡


Psst. Jaathan tämän jakson tutulle omaa osaamistaan myyvälle yksinyrittäjälle!



 


55 katselukertaa0 kommenttia

Aiheeseen liittyvät päivitykset

Katso kaikki
Markkinointipodcast Huoletonta sisältöä
bottom of page