Epävarmuus markkinoinnissa voi näkyä monella eri tavalla. Itsensä epäilemisenä, jatkuvana viilaamisena, tekemättä jättämisenä tai esimerkiksi viivyttelynä. Oli epävarmuutesi "muoto" mikä tahansa, se vaikuttaa aivan varmasti markkinointiisi. Tuloksiin, joita saat, mutta myös sisältösi laadukkuuteen ja aitouteen. Ja sillä on aivan varmasti vaikutusta siihen, minkälaisena itse koet markkinoinnin tekemisen.
Mitä jos voisit tehdä markkinointia itsevarmana ja varmana siitä, että tekemälläsi on jotain merkitystä?
Vaikka epävarmuus on aina jollain tavalla markkinoinnissa läsnä kaikkien vaihtoehtojen ja erilaisten riskien takia, voit silti kohottaa itsevarmuuttasi markkinoijana ja olla mahdollisimman varma epävarmissa tilanteissa. Uskon myös vahvasti siihen, että kun tunnet olosi itsevarmaksi, teet parempaa markkinointia.
Tässä podcastissa kerron sinulle 7 tapaa olla itsevarmempi markkinoija. Mukana on keinoja oman ajattelutavan eli mindsetin vahvistamiseen, mutta myös keinoja, joilla voit olla varmempi tekemästäsi konkreettisesta markkinoinnista.
Kuuntele tai katso podcast alta!
Psst. Jaathan tämän jakson tutulle omaa osaamistaan myyvälle yksinyrittäjälle ❤️
Voit katsoa podcastin myös videona:
#yksinkertaistamarkkinointia #sisällönluominen #markkinoinninhelpottaminen #palveluidenmarkkinointi #sisältö #sisältömarkkinointi #minkälaistasisältöäpitääluoda #yrittäjänmarkkinointi #sisältöstrategia #minkälainensisältötoimii #markkinointionvaikeaa #vinkkejämarkkinointiin #mainostenkirjoittaminen #sisältövinkit #sisältöideat #sisällönsisäpiiri
Comments