top of page

#22: Markkinointi solmussa? 3 askeleen helppo suunnitelma selkeyteen

Joskus markkinoinnista saattaa tulla melkoinen kaaos. Sinusta voi tuntua, että sisällön luominen on vaikeaa, ehkä omat ajatuksesi ovat ihan solmussa siitä, että mitä pitäisi tehdä ja missä tai ehkä et vaan saa tuloksia vaikka sinusta tuntuu, että tekisit mitä.


Jatkuva epävarmuus ja oman tekemisen epäileminen on todella uuvuttavaa ja silloin myös markkinointi on ylikuormittavaa. Ja silloin siitä tietysti katoaa into tehdä sitä, mikä on todella huono asia, koska se kyllä näkyy siellä sun markkinoinnissa niille sun seuraajille.


Silloin voi olla todella vaikea hahmottaa, mitä pitäisi tehdä. Kun markkinointi on solmussa, on hyvä nollata tilanne ja miettiä yksinkertainen suunnitelma jolla pääsee eteenpäin. Juuri nyt saattaa nyt tuntua siltä, että tämä on ihan järjetön kaaos, ei hätää. Hyvä asia tässä on se, että olet itse luonut tämän hetkisen markkinointisi ja voit myös siksi muokata sen uusiksi.


Vaikka siis olet ehkä tehnyt markkinoinnistasi itsellesi jopa mahdotonta, niin voit tehdä siitä myös itsellesi mahdollista ja sopivaa. Tehdään sulle se suunnitelma, niin voit rauhassa miettiä sen oman markkinoinnin uudestaan.

Tässä podcastissa kerron sinulle, miten luot itsellesi helpon ja yksinkertaisen suunnitelman markkinointiisi. Tarkoituksena on se, että voit suunnitelman avulla hoitaa markkinointisi samalla kun laitat pikkuhiljaa markkinointiasi pala kerraltaan kuntoon.


Suunnitelma auttaa sinua

  • keskittymään siihen, mikä toimii,

  • valitsemaan oikeat markkinointikanavat ja

  • keskittymään sisällössä sinulle tärkeisiin asioihin.

Saat suunnitelman avulla selkeän suunnan tekemisellesi ja keskityt positiiviseen sen sijaan, että jäät vellomaan negatiiviseen.


Kuuntele podcast alta!

Voit katsoa podcastin myös videona:


Jos tämä aihe kiinnostaa sinua, tykkää tästä jaksosta. Voin ottaa sen huomioon jaksoja suunnitellessani.


Psst. Jaathan tämän jakson tutulle yrittäjälle ❤️


 


51 katselukertaa0 kommenttia

Aiheeseen liittyvät päivitykset

Katso kaikki
Markkinointipodcast Huoletonta sisältöä
bottom of page