top of page

Jakso #16: Näin teet markkinoinnistasi helpompaa ja yksinkertaisempaa

Markkinointiin kertyy joskus ylimääräistä "kuonaa". Markkinointikanavia, jotka eivät olleetkaan kiinnostavia tai itselle sopivia. Markkinointikeinoja, joita joku sanoi, että "pitää käyttää". Ja trendikkäitä, mutta itselle täysin sopimattomia sisältötyyppejä.


Kuormaa kasvattaa epäselvyys siitä, mitä pitäisi tehdä, vääränlaiset rutiinit ja aikataulutuksen ongelmat. Ja melkoinen soppa on valmis!


Monimutkaisuus ja se, että markkinointi on vaikeaa tai raskasta ei todellakaan ole tae sille, että se toimii. Tässä tapauksessa mitä enemmän työtä teet, ei tarkoita sitä, että tuloksia tulee. Päinvastoin. Teet luultavasti aivan liikaa, jos markkinointi tuntuu kuormittavalta. Sinun pitää ensin löytää ne oikeat tavat tehdä ja sen jälkeen voit lisätä kierroksia ja panostaa valitsemiisi keinoihin.


Tässä podcastissa annan sinulle keinoja yksinkertaistaa, keventää ja helpottaa markkinointiasi ja sisällön luomista. Kerron sinulle vastauksen muun muassa näihin kysymyksiin:

  • Mikä tuo kaikista eniten selkeyttä markkinointiisi?

  • Mitä tekemistä konmarilla on markkinoinnin kanssa?

  • Kuinka nopeutat sisällön luomista ja saat enemmän aikaiseksi?

Psst. Maksuton MiniWorkshopini Aitoa ja sinulle sopivaa sisältöä auttaa tässä myös! Se keskittyy erityisesti siihen, että saat markkinoinnista ja sisällön luomisesta itsellesi sopivaa ja kevennettyä tekemistäsi sitä kautta. Katso MiniWorkshop täältä.


Kuuntele podcast alta! ⬇


Opitko asioita paremmin lukemalla? Lataa tästä jakson käsikirjoitus.


Jos tämä aihe kiinnostaa sinua, tykkää tästä jaksosta. Voin ottaa sen huomioon jaksoja suunnitellessani.


Psst. Jaathan tämän jakson tutulle yrittäjälle ❤️

 
Selkeämpää ja helpompaa markkinointia, markkinointi on vaikeaa, yksinkertaista markkinointia, minkälaista sisältöä pitäisi luoda

Seuraava askeleesi kohti helpompaa ja selkeämpää markkinointia

Sisältösi punainen lanka + kohderyhmä -valmennuksessa autan sinua määrittämään sisältösi punaisen langan eli suunnan kaikelle mitä teet markkinoinnissa. Tämä tuo sinulle mielettömästi selkeyttä ja varmuutta markkinointiisi!

Sitä selkeyttä tarvitset myös unelma-asiakkaasi määrittämiseen. Määrittämällä juuri sinulle sopivan unelma-asiakkaan, voit luoda sisällöstäsi niin osuvaa ja vetoavaa, että unelma-asiakkaasi parveilevat luoksesi. Saat unelma-asiakkaasi kiinni ja voit auttaa niin montaa ihmistä kuin vain suinkin haluat.

 

Jaksoon liittyviä linkkejä ja materiaaleja


Lisää samasta aiheesta podcastissa:


Luetko mieluummin? Lataa tästä alta itsellesi tämän podcastin käsikirjoitus:


 


105 katselukertaa0 kommenttia

Aiheeseen liittyvät päivitykset

Katso kaikki

Comments


Markkinointipodcast Huoletonta sisältöä
bottom of page