top of page
Etsi


#33: 4 syytä, miksi sisältömarkkinointisi epäonnistuu
Moni yrittäjä käyttää markkinoinnissaan sisältömarkkinointia, koska se mahdollistaa tehokkaan markkinoinnin ilman suuria resursseja,...


#25: 7 tapaa olla itsevarmempi markkinoija
Epävarmuus markkinoinnissa voi näkyä monella eri tavalla. Itsensä epäilemisenä, jatkuvana viilaamisena, tekemättä jättämisenä tai...


#24: Kysymyksiä (ja vastauksia) Sisällön Sisäpiiristä
Sisällön Sisäpiiri on pyörinyt mielessäni jo monta vuotta. Paikka, johon voit tulla oppimaan ja keskustelemaan silloin, kun markkinointi...


#23: 26 markkinointia ja sisällön luomista selkeyttävää kysymystä
Kysymyksillä on mieletön voima. Ne saavat miettimään ja katsomaan asioita eri näkökulmista. Kysymykset ovat yksi tärkeimmistä...


#22: Markkinointi solmussa? 3 askeleen helppo suunnitelma selkeyteen
Joskus markkinoinnista saattaa tulla melkoinen kaaos. Sinusta voi tuntua, että sisällön luominen on vaikeaa, ehkä omat ajatuksesi ovat...


#21: Perfektionismi & sisältö: Täydellistä vai laadukasta sisältöä?
Oletko joskus luonut sisällön tai materiaalin valmiiksi ja jättänyt sen sitten kuitenkin julkaisematta, koska se ei vain ole "tarpeeksi"...


Jakso #20: Parhaat opit sisältöön ja markkinointiin vuodelta 2022
Uusi vuosi on taas alussa. Vaikka edellinen vuosi olisi ollut kuinka hyvä vain, seuraava voi olla aina hieman parempi, eikö? Jotta voit...


Jakso #19: Kuinka hoidat markkinoinnin kiireessä?
Markkinointi vaatii aikaa ja panostusta. Mutta mitä jos sitä aikaa ei vain ole? Mitä jos teet vaikkapa asiakastyötä koko päivän ja tunnit...


Jakso #18: Kuinka usein pitää postata?
"Kuinka usein pitää postata?" on yksi markkinoinnin kestokysymyksistä. Ja ymmärrän, miksi se mietityttää. On paljon helpompaa tehdä...


Jakso #17: Minkälainen sisällön luoja olet?
Lataa itsellesi sisältöpersoonaasi sopiva opas! Saat juuri sinulle sopivia vinkkejä ja sisältöideoita. Jokainen yrittäjä suhtautuu...


Jakso #16: Näin teet markkinoinnistasi helpompaa ja yksinkertaisempaa
Markkinointiin kertyy joskus ylimääräistä "kuonaa". Markkinointikanavia, jotka eivät olleetkaan kiinnostavia tai itselle sopivia....


Jakso #15: Onko itsensä esille tuominen (eli markkinointi) itsekästä ja ahnetta?
Joillekin yrittäjille asiakkaiden auttaminen on se kaikista tärkein ja selkein motivaatio omalle työlle ja yritykselle. Silloin...


Jakso #14: Mikä on tärkein sisältösi? Näin valitset pääsisältösi ja käytät sitä markkinoinnissa
Kun hoitaa omaa markkinointiaan, päätyy helposti siihen, että yrittää julkaista ainakin jotain jokaisessa omassa kanavassa. Ihan vain...


Jakso #13: Miksi et tee (enemmän) myyntiä sisällölläsi?
Tuntuuko, että et saa tarpeeksi myyntiä aikaiseksi sisällölläsi? Myynti on usein yrittäjille yksi vaikeimmista markkinoinnin tehtävistä....


Jakso #12: Sisällön aikasyöpöt
Joskus sisällön luomiseen kuluu turhaan liikaa aikaa. Sisällön luomisessa on monta tehtävää ja vaihetta, johon saa hukattua aikaa, jos ei...


Jakso #11: 4 väärää tapaa määrittää kohderyhmää
Mieti määrittämääsi kohderyhmää. Auttaako se sinua luomaan sisältöäsi vai vaikeuttaako se sitä? Kohderyhmän tarkoitus on nimittäin...


Jakso #10: Missä markkinointikanavissa pitää olla?
Huh, tämä on yksi yleisimmistä kysymyksistä, joita olen saanut markkinoinnista. Eikä mikään ihme. Oikeat markkinointikanavat ovat...


Jakso #9: Sisältöä lomalla + 18 sisältöideaa lomalle
Onko sinulla lomaa tulossa? Huolestuttaako, että markkinointi ja sisältö jää lomasi aikana kokonaan hoitamatta? Kuuntele tämä podcast,...


Jakso #8: Säännöllisen sisällön luominen: Vinkit ja virheet
Olet varmasti kuullut monta kertaa sen, että sisällössä säännöllisyys on yksi tärkeimmistä onnistumisen edellytyksistä. Tässä podcastissa...


Bonusjakso #7: Hyvien markkinointitekstien ominaisuudet
On olemassa muutamia ominaisuuksia, joita löytyy hyvistä markkinointiteksteistä. Samat ominaisuudet koskevat niin myynnillisiä kuin...
bottom of page