Mieti määrittämääsi kohderyhmää. Auttaako se sinua luomaan sisältöäsi vai vaikeuttaako se sitä? Kohderyhmän tarkoitus on nimittäin helpottaa sisällön luomista, ei tehdä siitä vaikeampaa.
Jos olet kohderyhmää määrittäessä lähtenyt hieman väärälle polulle, niin se voi enemmänkin vaikeuttaa työtäsi. Tässä podcast -jaksossa kerron sinulle 4 väärää tapaa määrittää kohderyhmää, jotta voit miettiä, onko joku mennyt pieleen omassa rajauksessasi.
Poimi podcastin alta myös tarkistuslistan, jolla voit tarkistaa, kaipaako oma kohderyhmäsi muokkausta! Saat sähköpostiisi 9 kysymyksen listan, joihin vastaat jokaiseen Kyllä tai Ei. Vastauksiesi perusteella voit päätellä kaipaako kohderyhmäsi muutoksia. Annan myös vinkkejä, joilla voit lähteä miettimään kohderyhmääsi uudelleen.
Psst. Jaathan tämän jakson tutulle yrittäjälle ❤️
Kaipaako kohderyhmäsi tarkistusta? Tilaa tästä itsellesi kohderyhmän tarkistuslista! ⬇
Jaksoon liittyviä linkkejä ja materiaaleja
Lataa tästä alta itsellesi tämän podcastin käsikirjoitus:
#markkinointikanavat #missämarkkinointikanavissapitääolla #sisältö #sisältömarkkinointi #minkälaistasisältöäpitääluoda #yrittäjänmarkkinointi #sisältöstrategia #minkälainensisältötoimii #markkinointionvaikeaa #vinkkejämarkkinointiin
Comments