Jakso #11: 4 väärää tapaa määrittää kohderyhmää

Mieti määrittämääsi kohderyhmää. Auttaako se sinua luomaan sisältöäsi vai vaikeuttaako se sitä? Kohderyhmän tarkoitus on nimittäin helpottaa sisällön luomista, ei tehdä siitä vaikeampaa.


Jos olet kohderyhmää määrittäessä lähtenyt hieman väärälle polulle, niin se voi enemmänkin vaikeuttaa työtäsi. Tässä podcast -jaksossa kerron sinulle 4 väärää tapaa määrittää kohderyhmää, jotta voit miettiä, onko joku mennyt pieleen omassa rajauksessasi.


Poimi podcastin alta myös tarkistuslistan, jolla voit tarkistaa, kaipaako oma kohderyhmäsi muokkausta! Saat sähköpostiisi 9 kysymyksen listan, joihin vastaat jokaiseen Kyllä tai Ei. Vastauksiesi perusteella voit päätellä kaipaako kohderyhmäsi muutoksia. Annan myös vinkkejä, joilla voit lähteä miettimään kohderyhmääsi uudelleen.


Psst. Jaathan tämän jakson tutulle yrittäjälle ❤️

Kaipaako kohderyhmäsi tarkistusta? Tilaa tästä itsellesi kohderyhmän tarkistuslista! ⬇


 

Jaksoon liittyviä linkkejä ja materiaaleja


Lataa tästä alta itsellesi tämän podcastin käsikirjoitus:

Jakso#11 käsikirjoitus
.pdf
Download PDF • 42KB

#markkinointikanavat #missämarkkinointikanavissapitääolla #sisältö #sisältömarkkinointi #minkälaistasisältöäpitääluoda #yrittäjänmarkkinointi #sisältöstrategia #minkälainensisältötoimii #markkinointionvaikeaa #vinkkejämarkkinointiin

 


232 katselukertaa0 kommenttia

Aiheeseen liittyvät päivitykset

Katso kaikki