Huh, tämä on yksi yleisimmistä kysymyksistä, joita olen saanut markkinoinnista. Eikä mikään ihme. Oikeat markkinointikanavat ovat tietenkin merkittävässä roolissa yrityksesi menestymisen kannalta. Sen lisäksi, säästät melko paljon omia hermojasi, kun voit keskittyä kanaviin, jotka ovat sinulle itsellesi sopivimmat.
Markkinointikanavien valintaan ei valitettavasti ole oikeita tai vääriä eikä kaikille sopivia vastauksia. Vaan ne vastaukset pitää etsiä itse. Ja se ehdottomasti kannattaa tehdä, jotta saat luotua markkinoinnista sellaista, joka sopii sinulle itsellesi.
Tässä podcastissa kysyn sinulta neljä kysymystä, joihin vastaamalla pääset pohtimaan omaa päämarkkinointikanavaasi. Mieti kysymyksiä yksi kerrallaan ja irrallisina toisistaan (tarkoittaen, että et mieti, mitä kirjoitit edelliseen kysymykseen vaan pohdit sen hetkistä vapaasti). Kun olet vastannut kaikkiin kysymyksiin, käy läpi kaikki vastauksesi ja katso, mikä nousee sieltä esille. Minkä markkinointikanavan pitäisi olla sinun päämarkkinointikanavasi?
Keskity löytämään oma päämarkkinointikanavasi ja panosta siihen, muut kanavat hoituvat kyllä, kunhan hoidat sen yhden kunnolla!
Psst. Jaathan tämän jakson tutulle yrittäjälle ❤️
Tästä pääset mukaan jaksossa mainittuun MiniWorkshopiin ⬇
Jaksoon liittyviä linkkejä ja materiaaleja
Lataa tästä alta itsellesi tämän podcastin käsikirjoitus:
#markkinointikanavat #missämarkkinointikanavissapitääolla #sisältö #sisältömarkkinointi #minkälaistasisältöäpitääluoda #yrittäjänmarkkinointi #sisältöstrategia #minkälainensisältötoimii #markkinointionvaikeaa #vinkkejämarkkinointiin
Comments