top of page

PODCAST: Yhden markkinointikanavan haaste


Tuntuuko, että teet markkinointia koko ajan eikä se koskaan tule valmiiksi? Markkinointikanavia on vaikka millä mitalla ja tehtäviä triplasti niiden verran. Uuvuttavaa, eikö?


Tämä pienimuotoinen haaste, josta kerron alla olevassa podcastissa lähti liikkeelle omasta turhautumisestani. Siitä, että markkinointi ei koskaan tuntunut tulevan “valmiiksi”. Aina oli jotain odottamassa nurkan takana ja tekemättömät tehtävät jyskyttämässä takaraivossa. Tämä haaste on yhdistelmä keskittymistä ja rajaamista, sisällön monikäyttöä ja erityisesti oman ajan hallintaa.


Kuuntele podcastini ja lähde mukaan haasteeseen!

Tässä muutamia poimintoja podcastista, jotka siitä kannattaa poimia:

  • Haasteena on keskittyä yhteen markkinointikanavaan ja panostaa siihen täysillä

  • Valitse yksi markkinointikanava, johon keskityt ainakin seuraavan kuukauden ajan.

  • Jos se tuntuu ja tulee luontevasti, valitse myös yksi sisältötyyppi, joka sopii valitsemaasi markkinointikanavaan. Valitse sellainen sisältötyyppi, joka tukee omaa luontaista tyyliäsi luoda sisältöä. Psst. jos yhden markkinointikanavan valinta on vaikeaa, voit valita myös yhden sisältötyypin johon keskityt

  • Hyödynnä muissa markkinointikanavissa valitsemasi markkinointikanavan sisältöä. Luo siis pääasiassa kaikki sisältösi valitsemaasi yhteen markkinointikanavaan ja jaa sitä sieltä muihin kanaviin.

  • Kirjoita valitsemasi markkinointikanava ja/tai sisältötyyppi paperille, ota kuva itsestäsi paperin kanssa ja laita se muistuttamaan itseäsi näkyvälle paikalle. Tee suunnitelmia tulevaa kuukautta varten ja keskity täysillä valitsemaasi markkinointikanavaan (omien rajojesi puitteissa kuitenkin ;) .


Jos lähdet mukaan haasteeseen, lähetä kuvasi minulle Instagramissa yksityisviestinä tai kommentoi oma markkinointikanavasi haasteen postaukseen. Tunnistat sen yllä olevasta kuvasta, jossa on minun oma markkinointikanavani.


193 katselukertaa0 kommenttia

Aiheeseen liittyvät päivitykset

Katso kaikki
Markkinointipodcast Huoletonta sisältöä
bottom of page