top of page

#33: 4 syytä, miksi sisältömarkkinointisi epäonnistuu


4 syytä, miksi sisältömarkkinointisi epäonnistuu

Moni yrittäjä käyttää markkinoinnissaan sisältömarkkinointia, koska se mahdollistaa tehokkaan markkinoinnin ilman suuria resursseja, kuten rahaa. Sisältömarkkinointi tarkoittaa nimensä mukaisesti sitä, että luot sisältöä, jonka avulla houkuttelet, sitoutat ja keräät yrityksellesi sopivaa ja oikeaa yleisöä markkinointikanaviisi.


Vaikka sisältömarkkinointi ei ehkä vaadi hirveästi rahaa tai edes markkinoinnin teoreettista osaamista, se ei siltikään ole helppoa. Silloin kun markkinointia tehdään yksin, vastaan voi tulla tiettyjä haasteita tai puutteita, jotka saa aikaan sen, että et tee onnistunutta sisältömarkkinointia. Voi olla, että et saa niitä tuloksia, joita haluaisit, markkinointi voi olla tosi vaikeaa ja tahmeaa tai sitten se voi viedä liikaa energiaasi ja johtaa jopa loppuunpalamiseen.


Tässä jaksossa puhun sisältömarkkinoinnista ja niistä neljästä syystä, miksi siinä usein epäonnistutaan omaa osaamista markkinoidessa. Lisäksi kerron:


  • Mitä sinun pitää tietää ja pohtia ennen kuin voit ratkoa sisältömarkkinointiisi liittyvät haasteet?

  • Miksi kyse ei usein ole ajanpuutteesta vaikka niin luulet? (Ja mistä sen sijaan voi olla kyse?)

  • Miksi et onnistu säännöllisessä markkinoinnissa?

  • Mikä saa sinut rönsyilemään ja hukkaamaan suuntasi markkinoinnissa?

  • Mitä ideointi vaatii?

  • Mikä tapa uuvuttaa sinut markkinointia tehdessä?

  • Mikä harmittomalta tuntuva juttu voi olla varoittava merkki somepaineista?


Kuuntele jakso Spotifysta ja kerro sen jälkeen, mitä ajatuksia se herätti sinussa. Jos pidit tästä jaksosta, muista myös tykätä siitä ♡


Psst. Jaathan tämän jakson tutulle omaa osaamistaan myyvälle yksinyrittäjälle!


 

10 katselukertaa0 kommenttia

Aiheeseen liittyvät päivitykset

Katso kaikki
Markkinointipodcast Huoletonta sisältöä
bottom of page