"Kuinka usein pitää postata?" on yksi markkinoinnin kestokysymyksistä. Ja ymmärrän, miksi se mietityttää. On paljon helpompaa tehdä asioita, kun tietää mitä pitäisi tehdä.
Mutta tähän, kuten moneen markkinoinnin kysymyksistä, ei ole yhtä oikeaa vastausta. Julkaisumäärääsi ja -tahtiisi vaikuttaa moni asia:
Mikä kanava on kyseessä?
Mitkä tavoitteesi ovat?
Kuinka usein itse pystyt luomaan ja julkaisemaan sisältöä?
Mitä kukin kanava "vaatii" tulosten aikaansaamiseksi?
Kaikki nämä vaikuttavat siihen, kuinka usein sinun pitäisi julkaista sisältöä.
Oikean julkaisutahdin määrittäminen auttaa sinua luomaan säännöllistä sisältöä, tekemään tulosta sisällölläsi ja varmistamaan, että sisällön luominen tuntuu sinusta luontevalta.
Tässä podcastissa käyn läpi, miten päätät oman, itsellesi sopivan julkaisutahtisi. Jaksossa selviää muun muassa:
Miksi markkinointikanavat kannattaa laittaa tärkeysjärjestykseen?
Kuinka usein sisältöä pitää jakaa missäkin kanavassa tuloksien aikaansaamiseksi?
Mikä on ensimmäinen juttu, joka sinun pitää laittaa kuntoon?
Kuuntele podcast alta!
Opitko asioita paremmin lukemalla? Lataa tästä jakson käsikirjoitus.
Voit myös käydä katsomassa podcastin videona täältä.
Jos tämä aihe kiinnostaa sinua, tykkää tästä jaksosta. Voin ottaa sen huomioon jaksoja suunnitellessani.
Psst. Jaathan tämän jakson tutulle yrittäjälle ❤️
Jaksoon liittyviä linkkejä ja materiaaleja
Lataa tästä alta itsellesi tämän podcastin käsikirjoitus:
#yksinkertaistamarkkinointia #sisällönluominen #markkinoinninhelpottaminen #palveluidenmarkkinointi #sisältö #sisältömarkkinointi #minkälaistasisältöäpitääluoda #yrittäjänmarkkinointi #sisältöstrategia #minkälainensisältötoimii #markkinointionvaikeaa #vinkkejämarkkinointiin #mainostenkirjoittaminen #sisältövinkit #sisältöideat
Comentários