Jakso #4: Sisällön 5 askelta myyntiin: Näin saat unelma-asiakkaasi ostamaan sisältösi avulla

Sisällön tarkoitus on ennen kaikkea tuoda sinulle asiakkaita.

Markkinointikanaviisi eksyvä potentiaalinen asiakas on harvoin kuitenkaan valmis ostamaan heti palveluasi vaan hän tarvitsee hieman suostuttelua ja vakuuttelua.


Sisältösi avulla voit askel askeleelta johdattaa ja ohjata asiakkaan ostamaan palvelusi. Jokaisella askeleella on oma tarkoituksensa, markkinointikeinonsa ja sisältötyyppinsä, joiden avulla otat jokaisesta vaiheesta kaiken irti.


Tässä podcastissa esittelen sinulle 5 sisällön vaihetta (sisältötunneli), joita seuraamalla saat asiakkaasi ostamaan:

  • Off season eli lepovaihe

  • Näkyvyys

  • Sitoutuminen

  • Kontaktointi

  • Myynti

Näiden vaiheiden voit suunnitella koko sisältösi aina alusta alkaen myyntiin saakka. Ja sen jälkeen aloittaa koko homman alusta ja myydä vielä enemmän! Kuuntele podcast ja poimi siihen kuuluvat materiaalit alta.


LATAA ITSELLESI MATERIAALI Sisällön 5 askelta myyntiin + Sisältöideat jokaiseen vaiheeseen. KLIKKAA KUVAA!


Johdata unelma-asiakkaasi ostamaan askel kerrallaan.


Opi luomaan oikeanlaista sisältöä oikeaan aikaan.


Minkälaista sisältöä pitää luoda?

-valmennuksessa näytän sinulle sisällön 5 vaihetta. Niiden avulla voit suunnitella sisältösi juuri sopivaksi kaikkiin tarpeisiisi. Esimerkiksi tuomaan näkyvyyttä , lisäämään sitoutuneisuutta ja lopulta myymään.


 

Jaksoon liittyviä linkkejä ja materiaaleja


Tule mukaan Minkälaista sisältöä pitää luoda? -valmennukseen tästä!


Lataa tästä alta itsellesi tämän podcastin käsikirjoitus:

Jakso #4_ 5 askelta myyntiin_ Näin saat unelma-asiakkaasi ostamaan sisältösi avulla
.pdf
Download PDF • 42KB

#sisältö #sisältömarkkinointi #minkälaistasisältöäpitääluoda #yrittäjänmarkkinointi #sisältöstrategia #kiinnostavasisältö #näkyvyyttänostavasisältö #minkälainensisältötoimii #myyväsisältö

 


67 katselukertaa0 kommenttia

Aiheeseen liittyvät päivitykset

Katso kaikki